Termenele pentru depunerea dosarelor: 18 iulie - 5 august
Afișarea rezultatelor - maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de depunere a dosarelor
Pentru înregistrarea prealabilă a candidatului la Comisia de admiterea a IP CEEF este necesar de completat formularul "Programare prealabilă la Comisia de admitere 2022". După completarea acestuia Comisia de admitere va reveni cu un e-mail privind confirmarea înscrierii prealabile, unde se va indica data și ora cînd veți fi programat pentru a veni la depunerea actelor pe adresa mun. Chișinău, str. Miron Costin 26/2. Indicați în formular o adresa de e-mail validă și pe care aveți posibilitatea să o accesați. Formularul "Programare prealabilă la Comisia de admitere 2022" - https://forms.gle/zZCH2NpP2KiskPqU8
MC=0,6 MNDP + 0,4 MNEA
Se stabilesc următoarele discipline de profil:
La specialitățile: Administrarea aplicațiilor web și Programarea și analiza produselor program |
La specialitățile:Contabilitate, Impozite și percepere fiscală Finanțe și asigurări, Finanțe și bănci, Planificarea și administrarea afacerilor |
1. Limba și literatura română, |
1. Limba și literatura română, |
Se rezervează 15 la sută din numărul total de locuri (la fiecare specialitate), prevăzute în planul de admitere cu finanţare bugetară, pentru următoarele categorii de candidaţi:
Pentru această categorie de candidaţi se solictă suplimentar următoarele documente:
IP Centrul de Excelenţă în Economie şi Finanţe anunţă concurs pentru locurile vacante la anul II de studii (cu finanţare pe bază de contract) pentru următoarele programe de formare profesională:
Concursul pentru locurile vacante se organizează pentru elevii, cu situația școlară încheiată:
1) ai anului întâi de studii la programele de formare profesională tehnică postsecundară;
2) ai claselor a X - a de liceu, în condițiile în care diferențele de program nu depășesc 6 unităţi de curs/ discipline/ module conform Planului de învăţământ pentru specialitatea respectivă.
Înmatricularea se realizează prin transfer, cu acordul ambelor instituții de învățământ și susținerea ulterioară a diferențelor de program.
Acte necesare:
- Cererea de transfer;
- Certificat academic pentru anul I sau clasa X;
- Copia certificatului de studii gimnaziale.
2023 MoldaHost. All Rights Reserved.