- Contabilitate
Absolvenții specialității "Contabilitate" obțin calificarea contabil/contabilă și desfășoară activități la entități de stat sau private în domeniul financiar-contabil, în calitate de contabil, contabil-coordonator, șef adjunct secție sau departament.
- Impozite și percepere fiscală
Absolvenții specialității "Impozite și percepere fiscală" obțin calificarea specialist/specialistă în problemele perceperii fiscale și desfășoară activități în domeniul financiar-contabil în cadrul entităților publice sau private, în calitate de contabil, inspector fiscal, inspector organizarea încasărilor și transportarea valorilor, specialist în problemele perceperii fiscale, inspector - revizor, șef adjunct secție sau departament etc.
- Finanțe și asigurări
Absolvenții specialității "Finanțe și asigurări" obțin calificarea broker în asigurări și desfășoară activități în cadrul societăților de asigurări și altor instituții financiare în calitate de broker în asigurări, agent de asigurare, agent de siguranță (broker mărfuri), funcționare economică, agent bursă, administrator financiar, agent de vânzări directe (produse financiar-bancare) etc.
- Finanțe și bănci
Absolvenții specialității "Finanțe și bănci" obțin calificarea specialist/specialistă operațiuni financiar-bancare și desfășoară activități în centrala băncii, în sucursale/agenții sau în instituții financiare nebancare.
- Planificarea și administrarea afacerilor
Absolvenții specialității "Planificarea și administrarea afacerilor" obțin calificarea specialist/specialistă planificarea și administrarea afacerilor și poate iniția și administra afaceri proprii în cadrul sectorului Întreprinderilor Mici și Mijlocii; poate reprezenta managerul la întâlniri atunci când acesta nu este prezent; poate conduce subdiviziuni din cadrul diferitor entități economice.
- Planificarea și administrarea afacerilor DUAL
Absolvenții specialității "Planificarea și administrarea afacerilor" obțin calificarea specialist/specialistă planificarea și administrarea afacerilor și poate iniția și administra afaceri proprii în cadrul sectorului Întreprinderilor Mici și Mijlocii; poate reprezenta managerul la întâlniri atunci când acesta nu este prezent; poate conduce subdiviziuni din cadrul diferitor entități economice.
- Dezvoltarea aplicațiilor web
Absolvenții specialității "Dezvoltarea aplicațiilor WEB" obțin calificarea dezvoltator web și participă la toate acțiunile și operațiile necesare pentru a construi, întreține și gestiona un site web pe partea de front-end cu implicarea în procesul de creare a interfețelor utilizator, dezvoltarea funcționalităților solicitate de client, precum și pe partea de back-end cu utilizarea programării scripturilor, includerea bibliotecilor software, menținerea conexiunii cu serverul, studierea comportamentului site-ului web și depanărea site-ului web.
- Programare și testarea produselor program
Absolvenții specialității "Programarea și testarea produselor program" obțin calificarea programator/programatoare. Programatorul, împreună cu întreaga echipa de dezvoltare a aplicațiilor software, scriu/elaborează coduri de program, proiectează interfața aplicației sau a sistemului în conformitate cu specificațiile și solicitările tehnice, cu standardele de calitate, corectează și/sau actualizează programele existente și, testează codul de program, îndepărtează erorile de software, desfășoară teste ale unui program dat și ale aplicațiilor de software, completează documentația legată de elaborarea programului respectiv, oferind suport echipei de ingineri programatori, identifică problemele tehnice apărute și le înlătură sau participă la soluționarea acestora. Asigură mentenanța pentru programe/componente/aplicații software. Dacă este nevoie, oferă consultanță/instructaj și acordă sprijin utilizatorilor pentru a folosi în mod corect programul/ aplicația.
- Planificarea și organizarea evenimentelor
Absolvenții specialității "Planificarea și organizarea evenimentelor" obțin calificarea asistent/asistentă în organizarea evenimentelor și poate organiza şi coordona conferinţe, evenimente corporative, seminare, lansări de produse și servicii, activități de team-building, festivaluri și concerte, ceremonii, banchete și petreceri private. De asemenea, un asistent/asistentă în organizarea evenimentelor este o persoană care sprijină organizatorii principali ai unui eveniment în planificarea, coordonarea și desfășurarea acestuia. Rolul său implică multiple sarcini administrative și logistice, de la comunicarea cu furnizorii și clienții până la gestionarea programului evenimentului
- Comerț și activitate vamală
Absolvenții specialității "Comerț și activitate vamală" obțin calificarea specialist/specialistă în domeniul vămuirii și poate consulta clienții cu privire la operațiunile de export și import, asista în procesul de vămuire, concepe și redacta documente, prezentări şi rapoarte specifice procesului vamal și în raport cu autoritățile publice, cu serviciul vamal, precum și documentele specifice corespondenței de afacere, determina, conform legislației, valoarea în vamă a mărfurilor și sau mijloacelor de transport, precum și codurile mărfurilor, calcula taxe și impozite, organiza și ține evidența operațiunilor de depozitare și de derulare a mărfurilor din depozitele speciale, prezenta mărfurile la control, oferi servicii conexe operațiunilor de vămuire, poate iniția și gestiona propria afacere în domeniul serviciilor de consultare vamală.